Eerste dagen in Kenia :) - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Andries Slooten - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Kenia :) - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Andries Slooten - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Kenia :)

Door: Andries

Blijf op de hoogte en volg Andries

24 Juli 2014 | Kenia, Mombassa

Dit is dan mijn eerste bericht en misschien ook teken van leven aangezien het lijkt alsof mijn sms berichten niet aankomen of wat er ook fout gaat :p
Maar hier gaat alles super. Mijn vliegreis is zonder problemen verlopen en ik ben rond half 1 in de nacht van maandag op dinsdag aangekomen bij Mirjam en Daniël Okiror.

Vandaag de afgelopen twee dagen ben ik twee keer kort even bij het weeshuis geweest om kennis te maken met iedereen en vooral de kinderen te ontmoeten. (wat echt een hele mooie ervaring is.)
Vandaag ben ik voor het eerst de hele dag in Wana wa mola gebleven. Een deel van de kinderen hebben vakantie dus die zijn de hele dag thuis. We hebben samen wat spelletjes gedaan zoals puzzelen en dammen. Het is echt zo mooi om te zien hoe blij en enthousiast deze kinderen zijn met een damspel of een puzzel. Ze zijn hier dan ook bijna de hele dag mee bezig geweest.

Na een potje voetbal (ja ik voetbal blijkbaar) was het voor mij wel even mooi geweest in de zon. Ik word misschien te oud voor dat soort dingen :p

Ook heb ik vandaag samen met een aantal jongens een lekkende kraan gemaakt. Echt heel tof om te doen. De jongens zijn heel enthousiast en behulpzaam. Voor ik het wist stond ik te kijken terwijl zij de kraan aan het maken waren. Wat doe ik hier eigenlijk ;p


Dat was het wel weer even voor nu. ik ga mijn bed opzoeken.
Slaap lekker en tot snel.

  • 24 Juli 2014 - 21:25

    Cees:

    Heeee Andries,
    Ziet er allemaal goed uit hoor! :-)
    Jij te oud om te voetballen? Laat me niet lachen. Je gaat maar flink trainen.
    Het zijn wel stoere gassies als ik de foto's zo bekijk. Pas maar op dat zej e niet onder tafel kletsen. Kunnen jullie een beetje engels praten met elkaar?

    Nou tot de volgende keer he,
    Veel plezier
    Groetjes,
    Cees en Pris

  • 24 Juli 2014 - 22:10

    A3:

    Dag broertje,
    Wat goed om
    Allemaal te horen! Zo te horen zijn ze blij met jou daar! Geniet ervan, liefs A3

  • 25 Juli 2014 - 11:18

    Sjanie:

    Hé Andries,
    Leuk om van je te lezen! Als je weer terug bent heb ik nog wel een lekkende wc pot voor je;)
    Geniet ervan!
    Groetjes, Auke en Sjanie


  • 25 Juli 2014 - 12:09

    Sharona:

    Heee lieverd!

    Wat fijn dat het goed met je gaat!
    En dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik hoop dat je dit bericht wel ontvangt.
    Jou smsjes komen bij mij namelijk aan, maar mijn smsjes komen bij jou denk ik niet aan.
    Ik heb je op facebook ook een berichtje gestuurd, mocht je dat lezen.

    Hele dikke kus!
    Sharona

  • 25 Juli 2014 - 14:38

    Geertrude:

    He Andries!

    Wat tof dat je daar bent! Geniet van de reis en de ervaringen!
    En jij te oud... Pfffrt :P

    Liefs!
    Geertrude

  • 25 Juli 2014 - 22:01

    Albertha:

    Heej!

    Leuk om wat van je ervaringen te lezen!
    Enne.. Als jij al oud bent, wat maakt dat mij dan?

  • 25 Juli 2014 - 22:04

    Bert:

    Hé Andries,

    Veel plezier de komende tijd daar! Dat het een mooie ervaring mag worden.

    Groet,

    Bert

  • 26 Juli 2014 - 08:42

    Mieke:

    He Andries,

    Je moeder heeft deze link via fb gedeeld dus kan ik ook meelezen.
    Ziet er allemaal goed uit, geniet van je tijd daar en alle indrukken die je op doet.
    Ik zorg hier thuis voor de poes. ☺

    Groetjes Mieke

  • 27 Juli 2014 - 13:56

    Ria Van Vulpen:

    Hallo Andries, weet je al dat je vernoemd ben. Je hebt een neefje Alexander. Zijn namen zijn Auke Cornelis Andries. Leuk hè . Ik hoop dat het goed met je gaat, liefs mama

  • 27 Juli 2014 - 19:14

    Petra:

    Yyooo!

    Ik weet dan ook niet zeker of jij mijn smsje hebt gehad. Bij deze dan nog een keertje;)
    Ik wil je echt een te gekke tijd in Afrika wensen! God verlangt naar je en is bij je elke dag. Hij overlaat je elke dag met zoveel! Strek je naar Hem uit, want dan kan je daar elke dag Zijn licht laten schijnen, Zijn liefde en bewogenheid. Ik bid dat je God mag zien in de kleine dingen daar. Be safe en ejoy :)

    Leuk om iets van je te horen :) En leuke foto's!

    Peet

  • 30 Juli 2014 - 11:20

    Sjanie:

    Hee Andries,

    Hoe gaat het daar? Heb je Auke's app nog gekregen? Je bent vernoemd! Ik heb hier een kleine Andries in de wieg liggen, net zo knap als jij ;)
    Liefs van ons allemaal

  • 31 Juli 2014 - 19:57

    Andries:

    Hoi allemaal,

    Allemaal nog gefeliciteerd met ons nieuwe neefje :)
    En in het bijzonder Auke en Sjanie.
    Ik heb geen internet op mijn telefoon Sjanie dus die app heb ik niet gezien.
    Ik ga straks weer even wat schrijven en ik heb weer een hoop mooie foto's van de scholen waar de jongens heen gaan.
    Echt bijzonder om allemaal te zien en mee te maken.

    Dag allemaal en tot over 20 dagen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andries

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 3040

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Naar Kenia

Landen bezocht: